ארגונים רבים נופלים באותו מקום במערך השיווק שלהם: פרסונליזציה. עוד לא אימצתם אסטרטגיית DI?
אתם ודאי מכירים את הסיטואציה הבאה: קיבלתם סמס מרשת נעליים, לדוגמה, ובו כתוב – "חג שמח! יש לנו מבצע נהדר בשבילך: 50% הנחה על כל נעלי הריצה לגברים". המחיר בהחלט נראה מפתה, ואני באמת צריכה נעליים חדשות, אבל יש בעיה אחת: אני לא גבר. בכל פעם שזה קורה אני תוהה: איך חברה גדולה כזאת לא יודעת שאני נמנית בין לקוחותיה? למה היא מנסה לפתות אותי במבצעים לא רלוונטיים? והכי מקומם: למה אני עדיין מתבקשת לשלם מחיר מלא על נעלי ריצה בעוד הגברים נהנים מ-50% הנחה? אלו לא רק שאלות צרכניות לגיטימיות, אלא שאלות שיווקיות מורכבות שעלולות לגרום נזק פיננסי ותדמיתי לארגון. ריבוי ערוצי השיווק בעידן הדיגיטלי דורש ניהול מוקפד וניתוח מדויק של כל רכיב מידע שנאסף בכל אחד מהנכסים הדיגיטליים והפיזיים הפעילים של הארגון. הבאזז סביב הבינה העסקית (BI) רק הולך וגובר, והיום קשה למצוא ארגון שלא אוסף, מנהל ומנתח כמויות דאטה גדולות כדי לשפר את תהליך קבלת ההחלטות ולזקק תובנות עסקיות. אז איך מותג הספורט לעיל ממשיך לעשות טעות כזו? להמשך קריאה