עמינח
עוד לפני שאמריקן קומפורט נולדה, הייתה שמועה שבשביל לקנות ספות וכורסאות יוקרה צריך קודם כל לשבת עליהם.
התהליך המדויק שעשינו, המחקר, האפיון העיצוב והפיתוח כללו בתוכם מחקר שוק פרטני, הגדרת פרסונות ובדיקות משתמשים רחבות ומדויקות אשר עזרו לנו לטייב את הצורך ולזקק את החסמים ברכישה דיגיטלית של מוצרים מסוג זה.
לאחר תקופה של עבודה מדויקת וקפדנית העלנו לאוויר את אתר הסחר שהפתיע גם אותנו בקצב המכירה, שרק ממשיך להתרחב ובעיקר בפידבק החיובי שאנחנו מקבלים מהמשתמשים השונים.
בנוסף לאתר הסחר המרכזי אנו מעצבים, מפתחים ומתחזקים את כל חמשת אתרי קבוצת עמינח בצמוד לתוכנית פעולה מסודרת, מעקב יום יומי והסתכלות קדימה, על מנת לשפר ולהשתפר.
אתרי הקבוצה מפותחים בפלטפורמת WordPress ומבצעים אינטגרציה מלאה למערכות המלאי, השילוח והחשבונות, תוך שמירה על שפה אחידה בין החנויות השונות, המוקדים והנכסים הדיגיטליים.